Beköszön(t)ő

Kedves Mindenki!

Régóta érlelődött bennem egy blog létrehozásának gondolata. Az elmúlt évek alatt sikerült eljutnom néhány világírű külföldi zenekar koncertjére, és ezekről -egyfajta "memoárként"- mindig írtam magamnak pár gondolatot. Az írások nagy része online felületen is megjelent, a Láthatatlan Sárvár keretein belül, amiért nem lehetek eléggé hálás.

Annyit mindenképp tudni szükséges, hogy ezek az írások teljesen amatőr jellegűek, koncertkritika helyett inkább egyfajta visszaemlékezések. Mai fejjel visszaolvasva néhány "alkotásomat", már csak a fejemet fogom én is, de úgy döntöttem változtatás nélkül fogom közzé tenni mindegyiket, elvégre az is én voltam valamikor. :) Kérlek vegyétek figyelembe, hogy nem rendelkezek semmiféle újságírói végzettséggel, ezért sok helyütt nem is tudtam objektíven szövegbe foglalni a gondolataimat, mindig felülkerekedett az egyszerű rajongói énem. :)

Ahol lehetőségem volt készítettem néhány fényképet is, ezekkel is színesítve az összképet, ahol erre nem volt alkalom, ott hazai weboldalakról kölcsönvett fényképek fognak szerepelni, természetesen a forrás megjelölésével együtt.

Első körben a kb. tucatnyi beszámolót fogom közzétenni -reményeim szerint- 1-2 naponta, majd a végén meglepetésként jönni fog egy más jellegű összefoglaló "írás". :) De lehet, hogy ez KÉSIK! ;)

Amikor mindezekkel megvagyok, és ha időm is engedni fogja, több dolgot is tervezek. Természetesen az elsődleges továbbra is a koncertek "közvetítése" lesz, de ha épp úgy hozza kedvem, egy számomra kedves, vagy épp aktuálisan sokat hallgatott lemezről is publikálok pár sort. 

Hogy mi minden más fog még beleférni azt egyelőre én se merném megjósolni, az idő majd eldönti.

Tisztában vagyok vele, hogy nem mindenkinek fognak tetszeni az írások (bár személy szerint már annak is örülni fogok, ha valaki egyáltalán elolvassa őket), azonban ha kivetnivalót találtok, kérlek kulturált, építő jellegű formában tegyétek, az "ez egy szar" jellegű szösszenetekből ugyanis nem tudok okulni.

Zárszóként nem is tudom hirtelen mit írjak, legegyszerűbb talán annyi, hogy:

"Welcome To The Jungle!"



Megjegyzések